فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان


سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان

با ما به لحظه باشید

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست مشهور آمریکایی بر اثر سقوط هلیکوپتر در روز گذشته تمام هواداران این بسکتبالیست مشهور را شوکه کرد.

 

به گزارش  خبرینو؛ کوبی برایانت روز گذشته  بر اثر سقوط هلیکوپتر خصوصی در نزدیکی کالاباساس، کالیفرنیا در سن ۴۱ سالگی جان خود را از دست داد.

اسطوره آمریکایی لس انجلس لیکرز در یک هلیکوپتر خصوصی بر فراز کالیفرنیا در حال حرکت بوده که هلیکوپتر دچار سانحه شده و تمام افراد حاضر در آن جان خود را از دست داده اند. در حالی که در ابتدا گفته می‌شد همسر و چهار دختر کوبی برایانت در هلیکوپتر حضور نداشتند، در خبرهای تکمیلی مشخص شد که دختر 13 ساله‌ی کوبی، جیانا نیر به همراه پدرش در این سفر حاضر بوده و جان خود را از دست داده است.

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

به گزارش لس آنجلس تایمز، این سانحه حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی در شرایط مه آلود در تپه های مشرف به کالاباسس رخ داده است. شاهدان قبل از سقوط هلیکوپتر صدای انفجار موتور آن را شنیده اند. مشخص نیست که این هلیکوپتر از کجا یا به سمت کدام مقصد در حال عزیمت بوده است. برایانت سالهاست از هلیکوپتر خصوصی مدل Sikorsky S-76 برای مسافرت استفاده می کند.

عجیب اینجاست این حادثه تنها مدت کوتاهی بعد از اینکه لبرون جیمز رتبه سومین بازیکن تاریخ NBA از نظر کسب امتیاز بالاتر از کوبی برایانت را به خود اختصاص داده، رخ داده است. دیشب کوبی برایانت در رابطه با گذر لبرون جیمز از رکوردش نوشت: "پیش به جلو پادشاه لبرون، به برادرم احترام بگذارید."

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست

کوبی بین برایانت  متولد ۲۳ اوت ۱۹۷۸ بازیکن بسکتبال بازنشسته آمریکایی و تاجر بود.  او تمام ۲۰ سال دوران بازی‌اش را در تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیه ملی بسکتبال (ان‌بی‌ای) گذراند.

کوبی برایانت قهرمانی ۵ دوره رقابت‌های ان بی ای را کارنامه دارد. برایانت در ۱۳ آوریل سال ۲۰۱۶ از دنیای حرفه‌ای بسکتبال خداحافظی کرد؛ او در آخرین بازی خود با یوتا جاز ۶۰ امتیاز آورد.

او با کسب ۳۳۶۴۳ امتیاز پس از کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز و کارل مالون ۳۶۹۲۸ امتیاز؛ نفر سوم بیشترین امتیازآوران تاریخ ان‌بی‌ای است. لبران جیمز همیشه برایانت را ستوده و از او به عنوان الگوی خود در دوران دبیرستان نام برده‌است.

کوبی برایانت یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ان‌بی‌ای به‌شمار می‌آید و همواره یکی از ارکان مهم تیم ستارگان آل استار بوده‌است. او به همراه شکیل اونیل، با تیم لیکرز به ۳ قهرمانی، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ دست یافت. بعد از جدا شدن شکیل اونیل از تیم لیکرز (فصل ۰۴–۲۰۰۳)، کوبی پایهٔ اصلی تیم لیکرز به حساب می‌آمد و موفق شد که در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ تیم لیکرز را به مقام قهرمانی برساند. کوبی در سال ۲۰۰۶، در مقابل تیم تورنتو رپتورز، با ۸۱ امتیاز، بعد از ویلت چمبرلین، بیشترین امتیاز در یک بازی را به دست آورد که رکورد تازه‌ای در تاریخ ان بی ای به حساب می‌آید.

کوبی برایانت در فصل ۰۸–۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن ان‌بی‌ای انتخاب شد و جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای را از آن خود کرد و در همان سال، تیم لس آنجلس را به فینال این رقابت‌ها رساند و همچنین با تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا، قهرمان المپیک شد. وی دوازده بار در بازی ستارگان یا آل استارز شرکت داشت و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده‌است. وی همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان بازیکن اول از لحاظ کسب امتیاز در تاریخ باشگاه لیکرز معرفی شد. او تاکنون ۸ بار در تیم اول منتخب ان‌بی‌ای و ۸ با در تیم اول دفاعی ان‌بی‌ای قرار گرفته‌است. همچنین در نظر سنجی سال ۲۰۰۹ که به وسیله دو شبکه ورزشی معروف ایالات متحده تی ان تی و اسپورتینگ نیوز انجام گرفت، توانست بالاتر از پنج رقیب دیگر خود و با آمار ۵۴٪ از کل نظرات، عنوان بهترین بازیکن دهه اخیر بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ را از آن خود کند. او به عنوان بازیکن پنج بار قهرمانی ان‌بی‌ای و دو بار عنوان بهترین بازیکن فینال ان‌بی‌ای را کسب کرده‌است. کوبی برایانت در نودمین مراسم اسکار در سال ۲۰۱۸ موفق شد، یکی از برندگان جایزه اسکار باشد. کوبی این جایزه را برای ایفای نقش در یک فیلم کوتاه پویانمایی به نام بسکتبال عزیز کسب کرد. اسم مستعار او مامبای سیاه است. او در سقوط هلیکوپتر در گذشت.

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

زندگی خصوصی کوبی برایانت بسکتبالیست 

کوبی برایانت اولین بار ونسا لین را در سال ۱۹۹۹، هنگامی که ۲۱ سال داشت ملاقات کرد. کوبی برای تکمیل آلبوم موسیقیش که هیچ وقت به بازار عرضه نشد، وارد ساختمانی شد که در آن ونسا، ۱۷ ساله در حال رقص برای یک موزیک ویدئو بود. آن‌ها در مه سال ۲۰۰۰ نامزد کردند. چون ونسا هنوز در دبیرستان تحصیل می‌کرد، برای اینکه زیر ذره بین رسانه‌های گروهی نباشد، تحصیل در دبیرستان را رها کرد و خود در خانه تحصیلش را ادامه داد. آن‌ها در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند. پدر و مادر کوبی، ۲ خواهر او و وکیلش در مراسم ازدواج او شرکت نداشتند.

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

دلایل پدر و مادر کوبی برای شرکت نکردن در مراسم ازدواج او، پایین بودن سن او برای ازدواج و نیز آفریقایی - آمریکایی نبودن همسر او بود. کوبی به مدت دو سال ارتباط خود را با پدر و مادرش قطع کرد.

اولین دختر کوبی و ونسا، ناتالیا دایامینت برایانت، در ۱۹ ژانویه ۲۰۰۳ به دنیا آمد. به دنیا آمدن او، بهانه‌ای برای آشتی کردن کوبی و پدر و مادرش شد. جیانا ماریا - اونور، دختر دوم کوبی و ونسا در اول می۲۰۰۶، شش دقیقه زودتر از دختر شکیل اونیل، مِآرا سنا، به دنیا آمد.

ثروت و دارایی کوبی برایانت
کوبی برایان بر پایه سایت فوربس در سال ۲۰۱۳ پس از تایگر وودز و راجر فدرر سومین کسی است که به درآمد سالیانه ۶۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده‌است.

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

واکنش ها به مرگ دلخراش کوبی برایانتبر اثر سقوط هلیکوپتر 

19 ترند اول توییتر در دنیا مربوط به این ماجرا است!

'آقای برایانت و دختر سیزده ساله اش از مسافران یک هلیکوپتر خصوصی بودند که یکشنبه در کالاباساس کالیفرنیا دچار آتش سوزی شد و در یک زمین خالی سقوط کرد. پلیس لس آنجلس تعداد کشته شدگان این حادثه را ۹ نفر اعلام کرده است. '

کوبی برایانت از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۶ به مدت بیست سال در لیگ ان‌بی‌ای و بیشتر با تیم لس‌آنجلس لیکرز بستکبال بازی می‌کرد. او همراه با تیم ملی بستکبال آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ برنده دو مدال المپیک شده بود. در سال ۲۰۱۸ به خاطر یک فیلم کوتاه انیمیشن با عنوان «بستکبال عزیز» برنده جایزه اسکار شده بود. دونالد ترامپ در توئیتی نوشت «این خبر وحشتناک است!»

یکی هم که تاریخ توییتش مربوط به ۸ سال پیشه، نوشته بود کوبی برایانت در سانحه هلی‌کوپتری کشته میشه، الان سوژه شده است.

 

 

واکنش  نیمار به خبر مرگ کوبی برایانت
نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در شب گلزنی مقابل لیل به کوبی برایانت اسطوره دنیای بکستبال که در حادثه سقوط هلیکوپتر درگذشت ادای احترام کرد. او با انگشتانش عدد ۲۴، شماره‌ای که کوبی زمان بازی کردن می‌پوشید را نشان داد.

 

 

محل سقوط و بقایای هلیکوپتر کوبی برایانت
کوبی برایانت اسطوره بسکتبال NBA در حادثه سقوط هلیکوپتر جانش را از دست داد.

 

 

واکنش لیونل مسی به خبر درگذشت کوبی برایانت
من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.
تمام عشق من برای کوبی و خانواده اش و دوستانش است.
ما نابغه‌های کمی مثل او داشتیم.

مرگ دلخراش کوبی برایانت بسکتبالیست بر اثر سقوط هلیکوپتر + عکس و فیلم

 

 

 

جهت دیدن فیلم ها به این لینک مراجعه نمایید

 

 

منبع: سایت خبری خبرینو

  • محمدرضا توکلی

نظرات  (۱)

خدا رحمتش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی