فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان


سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان

با ما به لحظه باشید

معرفی کیف آلومینیومی پزشکی پاورکیس

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۰۸ ق.ظ

معرفی کیف آلومینیومی پزشکی پاورکیس

ازآنجایی‌که ارائه خدمات مطلوب، ارتباط مستقیمی با ابزارهای کاری دارد، طبیعتاً باید در نگهداری این ابزارها کوشا باشید و ترتیبی اتخاذ کنید که حین جابه‌جایی در اثر عواملی همچون ضربات فیزیکی و همین‌طور نفوذ غبار و آب دچار مشکل و آسیب‌دیدگی نشوند. آنچه می‌تواند خیالتان را از این بابت آسوده کند، خرید هاردکیس است و محصولات گروه پاورکیس، بی‌تردید از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای این منظور، انتخابشان را مدنظر قرار دهید.

 

نگاهی گذرا به پیشینهٔ شرکت پاورکیس

شرکت پاورکیس به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر انواع هاردکیس و کیف‌های صنعتی، در سال ۱۳۹۴ فعالیتش را آغاز کرد و توانست اولین تولیدکننده انواع هاردکیس و یراق‌آلات آن با بالاترین کیفیت در ایران باشد.

شرکت پاورکیس که دفتر مرکزی آن در منطقه حکیمیه تهران قرار دارد، با اتخاذ یک استراتژی منسجم و مبتنی بر کیفیت‌گرایی، محصولاتی فوق‌العاده را از حیث کارایی روانه بازار کرد. محصولاتی که در تولید آن‌ها، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شد و در عین استحکام و کارایی، به‌قدری شیک و زیبا بودند که چشم خریداران را در همان نگاه اول به خود خیره می‌کردند.

 

دسته‌بندی محصولات پاورکیس

تنوع مشاغل خدماتی و نیازهای حرفه‌ای هرکدام از آن‌ها، شرکت پاورکیس را بر آن داشت که در کنار اصولی همچون کیفیت و زیبایی، چاشنی تنوع را نیز به ویترین محصولاتش اضافه کند. هر هاردکیس باتوجه‌به مشخصه‌هایی مثل ابعاد و نوع طراحی، کاربری خاص خودش را دارد و پوشش کامل نیازهای بازار، مستلزم ایجاد تنوع در تولید محصولات بود. به‌عنوان مثال، هاردکیسی که برای جابه‌جایی تجهیزات پزشکی طراحی و تولید شده، طبعاً نمی‌تواند پاسخگوی نیاز افرادی باشد که در مشاغلی مانند عکاسی و فیلم‌برداری فعالیت می‌کنند. چنین مشاغلی با تجهیزات کاملاً متفاوتی سروکار دارند که حمل‌ونقل آن‌ها باید با کیس‌های کاملاً مخصوص انجام شود.

رویکرد جامع‌نگرانهٔ گروه پاورکیس نسبت به گروه‌های مختلف بازار هدف، سبب شد که این شرکت، تولید محصولات متنوع با کاربری‌های متفاوت را در دستور کار قرار دهد. امروز پاورکیس محصولاتش را در گروه‌ها یا کتگوری‌های کاملاً متفاوت مانند رَک کیس، هاردکیس صدابرداری، هاردکیس نورپردازی، کیف آلومینیومی پزشکی و ... روانه بازار می‌کند که هرکدام از این گروه‌ها نیز به نوبه خود، شامل زیرگروه‌های کوچک‌تری هستند.

تولید هاردکیس‌های سفارشی

با وجود تنوع عالی محصولات پاورکیس و تمرکز این مجموعه بر نیازهای گروه‌های مختلف بازار هدف، عجیب نیست که باز هم برخی خریداران نتوانند از این ویترین گسترده، محصولی مطابق با آنچه را مدنظر دارند پیدا کنند. پاورکیس برای این حالت هم پلن ویژه‌ای دارد و از طریق پذیرش سفارش ساخت هاردکیس، محصول را دقیقاً مطابق با خواست و ترجیح مشتری می‌سازد.

در این فرایند، مشتری ابتدا مختصات و مدل طراحی مدنظرش را به شرکت ارائه می‌دهد و شرکت با توجه به داده‌های دریافتی، یک طرح گرافیکی دوبعدی ایجاد می‌کند و برای تأیید نهایی آن را برای مشتری می‌فرستد. مشتری طرح را بررسی می‌کند و در صورت تأیید، فرایند تولید پاورکیس سفارشی آغاز می‌شود و محصول نهایی در زودترین زمان ممکن، به دست خریدار می‌رسد.

 

هاردکیس ‌های درجه‌یکی که تماماً ساخت ایران هستند

کیفیت مثال‌زدنی محصولات پاورکیس، تماماً حاصل تخصص و زحمات صنعتگران ایرانی است و این محصولات می‌توانند الگوی خوبی برای تحقق شعار تولید ملی باشند. تولیدی که نه صرفاً در حرف، بلکه در عمل نیز بر توانایی‌ها و شایستگی‌های متخصصان ایرانی مبتنی بوده و محصول باکیفیت را با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر به بازار عرضه می‌کند. به‌این‌ترتیب، علاوه بر کمک به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی، برای خریداران داخلی نیز ارزش‌افزوده خلق می‌شود. کیفیت عالی، طراحی حرفه‌ای و برخورداری از خصوصیاتی همچون دوام، تنوع و زیبایی، شناسنامه‌ای برای برند پاورکیس ایجاد کرده که مشتریان به اعتبار آن، از خرید هاردکیس ایرانی استقبال می‌کنند و از انتخابشان نیز رضایت کامل دارند.

 

پشتیبانی کامل از مشتریان

گروه پاورکیس در بحث خدمات مشتری نیز عملکرد قابل‌تحسینی ارائه داده و امکان برقراری تماس با نمایندگان شرکت را به طور بیست‌وچهارساعته برای خریدارانِ بالقوه و بالفعل، فراهم کرده است. ضمناً چنانچه قصد خرید هاردکیس دارید و برای این منظور، نیازمند اطلاعات بیشتری هستید، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی این شرکت، خدمات مشاوره‌ای رایگان دریافت کنید و با آگاهی بیشتری درباره نوع یا مدل هاردکیس موردنیازتان تصمیم بگیرید.

لازم به ذکر است که شرکت پاورکیس، محصولاتش اعم از هاردکیس‌های آماده و سفارشی را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند و آن را در زودترین زمان، با حداقل هزینه و در بسته‌بندی مناسب، به خریداران گرامی تحویل می‌دهد.

منبع:

irna.ir/news/84471569/همه-هاردکیس-ها-پاورکیس-نیستند

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی