فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان


سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان

با ما به لحظه باشید

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

۲۸
آذر

آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

کارگزاری‌های متعددی در بازار سرمایه ایران فعالیت می‌کنند که کارگزاری فارابی یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. با ثبت نام در کارگزاری فارابی و باز کردن حساب کاربری می‌توانید علاوه‌ بر سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس، در بورس کالا و انرژی نیز فعالیت داشته باشید.

عرفی کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی یکی از کارگزاری‌هایی است که می‌‌تواند مسیر شما را برای دریافت کد بورسی کوتاه کند.

این کارگزاری از اسفند سال 1387 با این نام تجاری تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارگزاری یکی از کارگزاری‌های رسمی برای معامله در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران، بورس کالا و انرژی محسوب می‌شود.

برای این‌که بتوانید در این کارگزاری فعالیت کنید، باید در سجام ثبت‌نام کرده باشید. اما کارگزاری ‌فارابی شرایطی را فراهم آورده تا بتوان بدون هیچ هزینه‌ای، تنها با مراجعه به صفحه افتتاح حساب، ثبت‌نام در سامانه سجام و کارگزاری را به‌طور همزمان انجام دهید. در این حالت تنها با یک بار ثبت اطلاعات، ثبت‌نام شما در هر دو سامانه انجام می‌شود.

بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام و صدور کد بورسی، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی فارابیکسو به تلفن همراه شما ارسال می‌شود.

در واقع این کارگزاری با راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین "فارابیکسو" انجام معاملات را تسهیل کرده است.

آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

در رابطه با چگونگی ثبت‌نام در سامانه سجام به‌طور جدا صحبت کرده‌ایم؛ اگر قبل‌تر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده باشید، جهت افتتاح حساب معاملاتی (اخذ کد بورسی) ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت کارگزاری فارابی شوید

 

ورود به سایت کارگزاری فارابی

 

  1. گزینه اشخاص حقیقی را انتخاب کنید.
شروع افتتاح حساب معاملاتی در کارگزاری فارابی
  1. موارد خواسته شده را وارد کنید، سپس گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.
دریافت کد بورسی در کارگزاری فارابی
  1. حالا وارد صفحه ثبت‌نام در کارگزاری فارابی می‌شوید.
صفحه ثبت نام در کارگزاری فارابی
  1. در این مرحله کد تایید شما، به شماره تلفن ثبت شده در سجامتان ارسال می‌شود.
اعتبارسنجی تلفن همراه در سجام
  1. در این مرحله تمامی اطلاعات فردی، ارتباطی، اطلاعات مربوط به کدهای سهامداری، اطلاعات شغلی، مالی و اطلاعات مربوط به احراز هویت که در سجام وارد کرده بودید، به شما نشان داده می‌شود.

بعد از تایید اطلاعات، نام کاربری و کلمه عبور به شما فرستاده می‌شود و از این پس می‌توانید از سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو، جهت انجام معاملات استفاده کنید.

همچنان پاسخگو

در بازار سرمایه به عنوان اولین مرکز پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، در کارگزاری فارابی. شما می‌توانید در هر ساعتی به صورت تلفنی و چت آنلاین با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی 24 ساعته کارگزاری فارابی

همچنان دست‌به‌نقد

برای اولین بار دربازار سرمایه به شما وعده فردا و پس فردا نمی‌دهیم. پی‌فست قابلیتی برای دسترسی سریع به مانده حساب مشتریان کارگزاری فارابی است. با استفاده از این سامانه می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل درخواست فوری وجه دهید و در کمترین زمان مانده حساب فارابیکسو نکست خود را در حساب بانکی‌تان دریافت کنید.

پرداخت سریع درخواست برداشت وجه در کارگزاری فارابی

 

  • محمدرضا توکلی