فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان


سایت خبری خبرینو

اخبار لحظه ای ایران و جهان

با ما به لحظه باشید

دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای کنکور 99 - 98

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای کنکور 99 - 98

با آغاز ثبت نام کنکور 98 استرس های این آزمون بزرگ آغاز شد و داوطلبان همگی به دنبال دفترچه ثبت نام کنکور 98 هستند. در بخشی از دفترچه درباره سهمیه ایثارگران توضیح داده شده است. در انتها همین دفترچه فرم پیش نویس ثبت نام کنکور 98 وجود دارد. در بخشی از این فرم شماره 12 رقمی ایثارگری را خواسته است. خب سوالی که برای عموم داوطلبین ایجاد میشود همین است.دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای کنکور 99 - 98 به چه صورت است؟

 

 


همچنین بخوانید: 

     "سهمیه ایثارگری در کنکور سراسری 99"


 

 

انواع سهمیه در کنکور سراسری 98

 

 در کنکور سراسری سهمیه های متفاوتی وجود دارد. این سهمیه ها شامل :

سهمیه مناطق ، سهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه خانواده شهدا ، سهمیه بهیاران است . داوطلبین ایثارگر با هر درصد جانبازی ، همسر و فرزند جانباز ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزند شهید نیز مشمول سهمیه 25 درصد ایثارگران می شوند . فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه داوطلبانه در جبهه شامل سهیمه 5 درصدی ایثارگران 

همه این سهمیه ها در کنکور وجود دارد . افرادی که سهمیه مناطق هستند گزینه "سهمیه مناطق " را انتخاب کنند اما مابقی سهمیه ها فقط با انتخاب گزینه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبانی که سهمیه ایثارگران دارند باید کد 12 رقمی را وارد کنند. کد 12 رقمی به دو دسته تقسیم میشود. کد 12 رقمی سپاه و کد 12 رقمی ارتش

 

افرادی که خدمت سربازیشان در ارتش بوده است باید به سایت ارتش  و افرادی که خدمت سربازی آنها در سپاه بوده است باید به سایت سپاه جهت دریافت کد 12 رقمی مراجعه کنند.

 

 

 


همچنین بخوانید: 

     “ثبت نام علمی کاربردی بهمن 98


 

 

ارتش جمهوری اسلامی - خبرینو

نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش (کد 12 رقمی) برای ثبت نام کنکور

 

متقاضیانی که میخواهند از نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش (کد 12 رقمی) برای ثبت نام کنکور مطلع شوند باید به سایت www.aja.ir مراجعه کنند. با توجه به تصویر زیر به بخش سمت راست سایت مراجعه کرده 

 

دریافت کد 12 رقمی ارتش - خبرینو

 

 مانند شکل از منوی پیش رو کد رهگیری ایثارگران و سپس کد رهگیری وظیفه و یا کد رهگیری پایوران را انتخاب نمایند . ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند ، می بایست حداقل 12 ماه و ایثارگران جزو کارکنان پایور نیز می بایست حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند .

 

سامانه کد رهگیری - خبرینو

 

پس از آن با وارد کردن کد ملی اطلاعات شما به همراه کد 12 رقمی ظاهر میشود. مانند تصویر زیر:

 

سامانه کد رهگیری - خبرینو

شما باید کد دریافت کرده را در قسمت کد 12 رقمی خواسته شده وارد کنید.

 

توجه : کد ملی خود را به صورت کامل و بدون خط تیره وارد نمائید.
1) این سامانه جهت اعلام کد رهگیری شرکت در آزمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایثارگران و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.
2) این سامانه در حال حاضر صرفا پاسخگوی ایثارگران محترمی است که دارای کارت ایثار بوده و دارای 6 ماه حضور داوطلبانه در مناطق عملیاتی( بازه زمانی 1359/06/31 تا 1367/05/27 ) می باشند.
3) چنانچه ایثارگران دارای کارت ایثار بدلایلی موفق به دریافت کد رهگیری نشدند از طریق لینک سامانه پاسخگویی اجا مشکل خود را ارسال یا با شماره تلفن 74547 - 021 تماس حاصل فرمایند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی